دبیر استانی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان از آمادگی کامل همدان برای برگزاری جشنواره در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات رسانه این جشنواره  که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، دبیر جشنواره و رئیس صدا و سیمای مرکز همدان تشکیل شد، اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان چهارم تا هشتم مهر ماه سال جاری در همدان برگزار می شود.

وی افزود: توان و امکانات استان همدان برای برگزاری این جشنواره به کار گرفته شده است و تمام استان همدان درگیر برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان هستند.

عبادی با تاکید بر اینکه سالن ها و سینما های همدان برای برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان آماده شده اند، گفت:
هماهنگی های لازم برای برگزاری برنامه های جنبی، تبلیغات محیطی و رسانه ای و تشریفات برای این جشنواره انجام شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه صداوسیمای مرکز همدان پوشش محتوایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان را اولویت قرار داده است، اظهار کرد: پوشش همه برنامه های جشنواره از اهداف صداوسیمای مرکز همدان است.

حسین میسر با اشاره به اینکه موارد خاص در پوشش برنامه های جشنواره مدنظر قرارخواهد گرفت، افزود: تمام شهرستان های استان همدان در طول برگزاری جشنواره پوشش داده می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه باید هماهنگی تنگاتنگی بین صداوسیمای مرکز همدان و دبیرخانه جشنواره وجود داشته باشد، افزود: استان همدان تجربه خوبی را در زمینه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دارد و امیدواریم با برگزاری جشنواره فیلم نوجوان نیز تجربیات خوبی را دراین زمینه کسب کند.

جشنواره بین المللی فیلم‏ های نوجوانان از ۴ تا ۸ مهر در شهر همدان برگزار می ‏شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.