معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : همزمان با روز ازدواج 20 برنامه با همکاری سازمان های مردم نهاد جوانان و موسسات فرهنگی در همدان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی مهر گفت : شعار هفته ازدواج امسال ازدواج بهنگام ، آگاهانه ، آسان و پایدار است و هدف از اجرای برنامه ها ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اسلامی در جامعه است .

وی اضافه کرد : 17 دستگاه در حوزه ازدواج جوانان مسئولیت دارند و باید مشکلات ازدواج جوانان مورد توجه این دستگاهها قرار گیرد .

ربانی مهر گفت : در هفته ازدواج برنامه هایی چون جشن ازدواج در سالن فردوسی باهمکاری موسسه آل طاها ، مراسم عقد زوج های جوان در کنار مزار شهدای گمنام در پارک مردم ، تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستانها ، تقدیر از زوج های جوان نمونه ، اجرای تئاتر با موضوع خواستگاری در فضای مجازی با همکاری سمن امید و آرزو ، تهیه کلیپ و مستند ، تهیه بسته های فرهنگی آموزشی ازدواج و تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستانها از مهمترین برنامه های هفته ازدواج در استان همدان است .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : مشکل اصلی ازدواج در دو حوزه فرهنگی و اقتصادی است و همه دستگاههای اجرایی باید در این زمینه برنامه های عملی و اجرایی داشته باشند و در این بین نقش دستگاههای فرهنگی از سایر دستگاهها بیشتر است .

ربانی مهر گفت : برنامه عقد زوج های جوان در کنار شهدای گمنام با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی روز سه شنبه ساعت 18 در پارک مردم در کنار شهدای گمنام و مراسم جشن ازدواج در همان روز بعد از نماز مغرب در سالن فردوسی برگزار می شود .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.