رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سفرهای پرهزینه برخی از مدیران شهرداری تهران گفت: باید از ریخت و پاش‌های فراوان شهرداری تهران جلوگیری شود.

جلوگیری از سفرهای پرهزینه مدیران شهریبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا که امروز (سه شنبه)در این ساختمان برگزار شد، با بیان این که مدیریت جهادی باید از ریخت و پاش‌های فراوان در شهرداری تهران جلوگیری کند، اظهار کرد: شاهد برخی اقدامات پرهزینه مانند سفر به کشورهای خارجی در شهرداری تهران هستیم که این امر باید پیگیری شود.

وی با بیان این که برخی از مدیران شهرداری به کشورهای خارجی سفر کرده و عکس‌های خود را در اینستاگرام می‌گذارند، افزود: برای کسب تجارت شهرداری نیاز نیست که به کشورهای دیگر سفر کرده و از جیب مردم هزینه کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از مدیریت شهری تقاضا داریم که سفرهای مدیران کنترل شود چرا که ضرورتی برای این اقدامات پرهزینه وجود ندارد و همچنین برخی از این سفرها و کسب تجارب منفعتی برای کشور دربرندارد.

سروری با بیان این که کاهش این سفرها از نظر کمی و کیفی باید با مدیریت حساب شده باشد، تصریح کرد: شهرداری تهران باید از پرداخت هزینه‌های کلانی که برای شهر ایجاد می‌شود، جلوگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار