رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که سوله‌ها هم‌اکنون در اختیار اماکن ورزشی قرار گرفته است گفت: سوله‌های بحران باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

سوله‌های بحران باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا که امروز (سه شنبه)در این ساختمان برگزار شد، با بیان اینکه در دوره سوم شورا لایحه‌ای در خصوص سوله‌های بحران به تصویب رسیده است اظهار کرد: سوله‌های بحران فقط باید در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار گیرد.

وی با بیان این که سوله‌های بحران برای مواقع حادثه تهیه شده‌اند، افزود: این سوله‌ها نباید مخصوص برای اماکن ورزشی باشد.

چمران با تأکید بر این که در پارک لاله سوله بحران به انباری برای سرویس‌های بهداشتی و کانکس‌ها تبدیل شده است، گفت: در این خصوص باید اقدامات جدی صورت گیرد و سوله‌های بحران برای مواقع بحرانی آماده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که کارگروهی تخصصی برای مواقع بحرانی تشکیل شده است، یادآور شد: 6 نفر از اعضای شورای شهر از جمله دنیامالی، حافظی، مجتبی شاکری برای کارگروه فرهنگی و سرخو به عنوان کارگروه حمل و نقل و همچنین رهنمایی به عنوان حقوقدان و همچنین سروری در این کارگروه عضو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار