رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید قیمت بلیت شهر رویا ها را کاهش دهد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا امینی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مصوبه شورای شهر در راستای قیمت بلیت شهر‌بازی شهر رویا‌ها رعایت نمی‌شود، آیا شورای شهر با این موضوع برخورد نمی‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر ما با تناقضی در این ارتباط مواجه هستیم که عدم هماهنگی بین مدیریت شهری و شریک خارجی بوده که متاسفانه تضادی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به شهرداری تذکر داده شد که باید مصوبه شورای شهر باید لحاظ شود، اضافه کرد: نشانه حسن نیت شورای شهر این است که لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر دریافت ورودی 5هزار تومان به ازای هر نفر را تصویب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اما پس از این موضوع مطلع شدیم که به دنبال انجام مذاکرات با شریک چینی، نتوانسته‌اند رضایت شریک چینی را کسب کنند، تصریح کرد: همچنین شهرداری به مردم قول داده بود که شهر‌بازی شهر رویا‌ها پس از سال‌ها سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری برسد، برخلاف مصوبه شورای شهر این کار را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه مباحث حقوقی این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح در زمان خود پیگیری کردیم، ادامه داد: در حال حاضر نیز شهرداری در تلاش است که این موضوع را به صورتی مرتفع کند.

امینی تاکید کرد: فرصت زیادی نداریم و حداکثر تا پایان تابستان اگر نتوانند این فضا را تغییر بدهند و شرایط را به نفع مردم و براساس مصوبه شورای شهر تغییر بدهند، باید در ارتباط با اصل قرارداد و تصمیم‌گیری در زمینه کل قرارداد تجدید‌نظر کنیم.

وی با بیان اینکه مصوبه شورای شهر قابل برگشت نیست و براساس مصالح مردم شهر اصفهان پیش‌بینی شده است، افزود: رویه‌ای که در راستای دریافت بلیت از مردم در شهر‌بازی شهر رویا‌ها انجام می‌شود، خلاف قانون بوده و در شأن مردم اصفهان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به صورت قطعی شهرداری باید این رویه را اصلاح کند، چرا که شهرداری از سویی طرف قرارداد شریک چینی بوده و از سوی دیگر مجری مصوبات شورای اسلامی شهر است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید در انطباق این دو موضوع تلاش کند، اظهار کرد: شنیده‌ام که شهرداری تلاش‌های بسیاری با شرکت طرف قرارداد آغاز کرده است و امیدواریم این تلاش‌ها هر چه سریع‌تر نتیجه بدهد تا شاهد اصلاح این موضوع برای استفاده و بهره‌وری بیشتر از شهر رویا‌ها باشیم. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.