قهرمانان لوازم التحریر ایرانی چه کسانی هستند؟

چند سالی است که طرح‌‌های کارتونی روی لوازم‌التحریر جای خود را به طرح‌های ایرانی داده‌اند؛ حرکتی فرهنگی که چند سالی از اجرایی شدن آن می‌گذرد و با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اول مهر برای بیشتر کودکان بوی کتاب و دفتر و مداد رنگی‌های نو می‌دهد و مثل همیشه ذوق خریدن نوشت‌افزار و دفترچه‌های فانتزی کودکان را به مغازه‌های لوازم‌التحریر می‌کشاند. اغلب این کودکان هم دوست دارند تصویر شخصیت‌های محبوب‌شان را روی این لوازم التحریر ببینند.
 
قهرمانان لوازم التحریر ایرانی چه کسانی هستند؟

در گذشته اغلب این تصاویر شخصیت‌های کارتونی انیمیشن های غربی بودند که بیشتر درباره کارتون‌هایی مثل بن‌تن و مرد عنکبوتی و انگری‌بردز بود و حالا چند سالی است که به اینها تصاویر خوانندگان و بازیگران هالیوود مثل «برتز»، «هانا مانتانا»، «جاستین بیر» و غیره هم اضافه شده است. به دنبال همین احساس نیاز بود که جمعی از اهالی فرهنگ شروع به تولید لوازم التحریر با قهرمانان ایرانی کردند.
 
قهرمانان لوازم التحریر ایرانی چه کسانی هستند؟
 
گفتنی است در این بین لوازم التحریری که تصاویر مربوط به مختار و دانشمندان و شهدای ملی و همچنین کلاه قرمزی، شکرستان و پایتخت را استفاده کردند با استقبال بسیار خوبی از مخاطبین مواجه شدند اگرچه باید گفت طرح های ابتکاری بسیار زیبایی مثل "ثنا و ثمین" و "سینا" نیز با استقبال فراتر از انتظاری روبرو شده اند.
 
قهرمانان لوازم التحریر ایرانی چه کسانی هستند؟
 
مهدی شاهوردی مدیر پروژه لوازم التحریر ایرانی «قاصدک» می گوید: با توجه به جدید بودن این فعالیت و فعالیت حدود یک ساله، با تحقیق و بررسی بازار و بازخوردهای دریافت شده از فروشندگان، میزان استقبال فراتر از انتظار ما بود. حتی در سال گذشته تمام محصولات تولید شده قبل از پایان شهریور به پایان رسیده و چاپ دوم انجام شد.

همچنین مخاطبان ما با دیدن این محصولات بسیار ابراز خوشحالی نمودند زیرا تا کنون چنین محصولاتی در بازار موجود نبود، مخصوصا سال گذشته که فقط دو برند محدود در این زمینه فعالیت می کردند، مخاطبان ابراز خوشنودی زیادی از این نوع محصولات داشتند.

نکته مهم در این زمینه اطلاع رسانی است، که لازم است رسانه ها در این زمینه وارد شده و درباره فعالیت شرکت هایی که در این عرصه به فعالیت می پردازند اطلاع رسانی نمایند. در این صورت قطعا مردم هم از محصولات بومی و ایرانی استقبال بیشتری نسبت به محصولات خارجی خواهند داشت.
 
قهرمانان لوازم التحریر ایرانی چه کسانی هستند؟

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.