سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت با آرامش می‌تواند الاهلی را شکست داده و به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدارهای تیم‌های نفت ایران و الاهلی امارات اظهار کرد: نفت با توجه به شکست در دیدار خانگی مقابل الاهلی کار سختی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد اما می‌تواند با حوصله در جریان بازی و اسیر جو ورزشگاه نشدن نمایش بهتری نسبت به دیدار نفت داشته باشد.

وی افزود: آرامش حلقه‌گمشده این روزهای نفت است. نبود آرامش منجر به پایین‌آمدن تمرکز بازیکنان این تیم شده و این موضوع به برنامه‌های تاکتیکی تیم آسیب می‌زند.

به نظر من اگر نفت می‌خواهد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کند، در ابتدا باید آرامش را در بازی خود حاکم کند.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: غیبت ایمان مبعلی در روند هجومی نفت تاثیرگذار و منصوریان باید با استفاده از خلاقیت بازیکنانی چون پیام صادقیان این موضوع را تا حدودی رفع کند.

فراموش نکنید الاهلی هر چند در بازی رفت پیروز شده ولی برای این دیدار به دفاع صرف رو نمی‌آورد.

وی افزود: به طور حتم بازیکنان خارجی الاهلی  در کنار چند ملی‌پوش این تیم فشار زیادی به خط  دفاع نفت وارد می‌کنند در این جا نقش بازیکنانی چون علی عزتی و سیدجلال حسینی برای کنترل حملات حریف پررنگ می‌شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت در مورد مشکلات مالی این تیم بیان کرد: در زمانی که من سرمربی نفت بودم مبلغ قراردادها خیلی زیاد نبود. از طرفی تیم نفت تنها  در لیگ بهتر و جام‌حذفی شرکت می‌کرد و هزینه‌های حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به این تیم تحمیل نمی‌شد. اما در حال حاضر مبلغ قراردادها افزایش یافته و نفت باید با شرایط حرفه‌ای به لیگ قهرمانان ورود کند.

به هر حال این 2 عامل سبب شده نفت با مشکلات مالی مواجه شود. چرا که بودجه این تیم نسبت به رقبای آسیا زیاد نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکلات رفع شده و شنیده‌ام مسئولان نفت بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌اند این موضوع کمک بزرگی در جهت افزایش روحیه بازیکنان نفت در جدال با الاهلی است.

انتهای پیام 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار