دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: کاندیداهایی که وارد انتخابات مجلس می‌شوند باید دارای تخصص و تعهد باشند.

ابراهیمی* آقایان احزاب کارکرد حزبی خود را نشان بدهندحجت الاسلام "محمدزرارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان   با اشاره به ایجاد فراکسیون حزبی در مجلس آینده، اظهار داشت:  در مانیفست حزب مردمی اصلاحات که در 60 صفحه تهیه و تنظیم شده، قرار بر این است که کاندیدای حزبی داشته باشیم، یعنی این فراکسیون خواسته‌ها و انتظارات مردم را انتقال دهد تا در جهت حل آنها اقدام کنیم. 

وی با بیان اینکه حزب باید کارامد باشد، تاکید کرد: وزن احزاب باید مشخص شود، یعنی اینکه احزاب تا چه اندازه توانسته‌اند جایگاه خود را در انجام کارهای حزبی بدست آورند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه مجلس آینده باید تخصصی باشد گفت: کاندیداهایی که وارد انتخابات مجلس می‌شوند باید دارای تخصص و تعهد باشند.

فومنی با بیان اینکه وقتی کسی فرآیندهای انقلاب و قانون اساسی را قبول نداشته باشد، چطور می‌تواند در انتخابات شرکت کند و کارکرد حزبی داشته باشد، افزود: مسئولین نظارتی کشور احزاب را به امان خودشان رها کرده‌اند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در پایان خاطر نشان کرد: در مانفیست تهیه شده در تمام بندها نقش احزاب، مردم و حاکمیت جداگانه مشخص شده است .

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب ، کارکرد ، اقدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار