همزمان با سالروز آزدسازي خرمشهر نخستین كنگره شهداي مخابرات و الكترونيك دفاع مقدس فاوا در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشاور مدير عامل و مسئول هماهنگي امور ايثارگران شركت مخابرات در نخستین نشست هماهنگی این کنگره که به صورت ويدئو كنفرانس در شرکت مخابرات خراسان رضوی با محوریت تهران برگزار شدگفت:انتقال فرهنگ شهادت و روحيه بسيجي و شهادت طلبي از وظابف تمام دستگاه هاي دولتي وخصوصي به نسل جوان است وهمه ما بايد با انسجام،همدلي و بايك برنامه ريزي دقيق وعلمي اين فرهنگ شهادت وخاطرات روزهاي انقلاب و دفاع مقدس را به جوانان منتقل كنيم.

مديري گفت:اولين كنگره فاوا كه با حضور و همكاري تمامي شركت هاي مخابرات در سراسر كشور برگزار خواهد شد با سه هدف نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس،گراميداشت شهداي مخابرات و انتقال فرهنگ به كاركنان جوان شركت مخابرات برگزار مي گردد.

مشاور مدير عامل و مسئول هماهنگي امور ايثارگران شركت مخابرات ايران از تمامي مسئولين روابط عمومي هاي شركت مخابرات در سراسر كشور خواست تا در جمع آوري خاطرات شهدا،دلنوشته،دست نوشته،عكس،فيلم،شعروكتاب كه از اثار شهداي مخابرات است و باارسال به دبيرخانه اين كنگره در تهران ما را ياري کنند.

مديري گفت: اين كنگره با معرفي كتاب شهداي شاخص مخابرات،بيوگرافي شهداء ،كتاب عكس فاوا مربوط به عمليات والفجر و پخش 4 كليپ دفاع مقدس، تجهيزات، شهداء و وسايل وتجهيزات مخابرات همراه خواهد بود.

گفتني است مشاور مدير عامل ورئيس روابط عمومي و نماينده امور ايثارگران شركت مخابرات خراسان رضوي ضمن حضور در اين مشست مشترك آمادگي خود را براي هر چه بهتر برگزار شدن اين كنگره اعلام كردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.