کلینیک شنوایی سنجی بهمراه آزمونهای الکتروفیزیولوژی برای اولین بار در استان با تعرفه دولتی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام علی یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دکترسعید وفائی نسب رادیولوژیست و شنوایی شناس گفت: این بخش با حمایت ریاست دانشگاه و مسئولین به دستگاههای جهت تعیین نوای گوش و فشار گوش ، عملکرد شیپور استاش، تعیین رفلاکس شنوایی با کیفیت عالی مجهز شده است.

وی با بیان این که این بخش دارای دستگاههایی با توانایی منحصر به فرد می باشد افزود: در این بخش هر دستگاه 12 تا 14 آزمون شنوایی سنجی شرا انجام می دهند.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین در این بخش دستگاه شنوایی سنجی اندازه گیری گوش واقعی برای اولین بار در استان یزد راه اندازی شده است و در این بخش آزمون جامع و کامل شنوایی بامبلغ مناسب انجام می شود.

این رادیولوژیست ادامه داد: همچنین در این بخش آزمون هایی از قبیل آزمون امواج مغز، آزمون تعادل عضله گردن، آزمون پاسخ شنوایی ساقه مغز در نوزادان تازه متولد شده و افراد مشکوک به تومور عصب و مبتلایان به سرگیجه، آزمون تعیین آستانه دقیق شنوایی با بهترین کیفیت و تعرفه دولتی انجام می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.