مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص شایعه خداحافظی نویدکیا گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم چرا که ارتباط با نویدکیا ندارم.

باقریان : اطلاعی از خداحافظی نویدکیا ندارم

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: محرم نویدکیا بازیکن کوچکی در فوتبال نیست به هر حال برخی از بازیکنان بعد از طی دوران بازیکنی ‌شان فوتبال را کنار می‌گذارند نویدکیا هم از این امر مستثناء نیست.

باقریان در ادامه عنوان کرد: به هر حال نویدکیا باید خودش در مورد خداحافظی از فوتبال تصمیم بگیرد. با فرض اینکه وی تصمیم به خداحافظی گرفته باشد با این حال وی قرار نیست از کل فوتبال خداحافظی کند چرا که نویدکیا می‌تواند توانایی‌اش را درسایر بخش‌های فوتبال نشان دهد.

** هواداران موضع‌گیری نمی‌کنند

وی درمورد اینکه هواداران به نشانه اعتراض به مدیران بنر نویدکیا را به ورزشگاه آوردند تصریح کرد: هواداران سپاهان هیچ وقت در مقابل مدیران این تیم موضع‌گیری نمی‌کنند.

محرم جزئی از سپاهان است هواداران با تشویق این بازیکن به نوعی تیمشان را مورد حمایت قرار می‌دهند.

باقریان تصریح کرد: مدیران و کادر فنی سپاهان تقصیری در مورد حضور نداشتن نویدکیا در این تیم ندارند تا پاسخگوی هواداران در این مورد باشند.

**ما در مورد دو بازیکن خارجی متقاعد شدیم

مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم اظهار داشت: ما متقاعد شدیم که این دو بازیکن را تا پایان نیم‌فصل اول نمی‌توانیم استفاده کنیم اما گروه حقوقی ما امیدوار به حل این موضوع هستند.

باقریان در مورد تساوی این تیم مقابل تراکتورسازی بیان کرد: نحوه بازی تیم ما خوب بود اما بازیکنان در ضربات پایانی بی دقتی کردند. به هر حال بازیکنان ما مسلط بر بازی بودند و رضایت کامل از بازیکنان دارم.

وی در ادامه عنوان کرد: تراکتورسازی جزء تیم‌های قدرتمند لیگ برتر فوتبال است اما با تمام احترام این تیم حتی یک موقعیت صددرصد را هم نتوانست در محوطه جریمه ما ایجاد کنند.

باقریان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید شرایطی فراهم کنیم تا بازیکنان خوبی همچون نویدکیا از فوتبال لذت ببرند و خیلی زود از این رشته ورزشی خداحافظی نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نویدی ، سپاهان ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار