مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان گفت: فیفا با درخواست ما مبنی بر صدور مجوز بازی موقت برای دو بازیکن برزیلی مخالفت کرد.

دو بازیکن برزیلی را در فصل نقل و انتقالات جذب می‌کنیم/ جایگزینی نویدکیا به جای فرکی صحت ندارداصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: به هر حال زمانی که فصل نقل و انتقالات نیم فصل شروع شود و پریرا و پادوانی بازیکن آزاد شدند آن وقت این دو بازیکن را جذب می‌کنیم.

باقریان در ادامه عنوان کرد: وکلای باشگاه اعلام کردند که دادگاه CAS نتیجه گیری پرونده این دو بازیکن را به آینده موکول کرد، بر این اساس ما هم قرار است در نقل انتقالات نیم فصل اقدام به جذب این دو بازیکن برزیلی کنیم.

وی درباره بازگشت نویدکیا به تمرینات تیم سپاهان بیان کرد: به هر حال موضوع مهم این است که نویدکیا به خانه‌اش بازگشته است و مسائل حاشیه‌ای اهمیتی ندارد، همچنین کادر فنی برنامه‌ای برای آماده سازی نویدکیا تدارک دیده است که وی از لحاظ بدنی به مرز آمادگی برسد.

مدیر عامل سپاهان درمورد شایعه جایگزینی نوید کیا به جای فرکی در آینده‌ای نزدیک گفت: دوست ندارم در مورد مسائلی که تاثیر منفی روی شرایط تیم می‌گذارد صحبت کنم همچنین نوید کیا هم علاقه‌ای به مسائل حاشیه‌ای ندارد، بر این اساس بهتر است فضای تیم دوستانه و محبت آمیز باشد تا سپاهان به جایگاه اصلی‌اش برسد.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال نویدکیا به عنوان بزرگ تر تیم می‌تواند نقش موثری در موفقیت سپاهان داشته باشد.

وی در پایان درباره بازی این تیم مقابل ملوان انزلی خاطر نشان کرد: بازی سختی پیش رو داریم، ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و برای قهرمانی باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار