پذیرفته شدگان نهایی در آزمون کاردانی فنی سال 94 لازم است در صورتی که موسسه محل قبولی تاریخ مشخصی را برای ثبت نام ارائه نکرده باشند. در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، 28 ،29 و 30 شهریور ماه به موسسه‌ی محل قبولی خود مراجعه کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار داشت: آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی، غیر انتفاعی سال 94 در روز جمعه 16 مرداد ماه برگزار شد. 

وی افزود: همچنین فهرست اسامی 168 هزار و 606 نفر از پذیرفته شدگان نهایی این آزمون در روز دوشنبه 23 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

توکلی ادامه داد: از تعداد 168 هزار و 606 نفر از پذیرفته شدگان نهایی 60 هزار و 755 نفر زن و 107 هزار و 851 نفر مرد یا به عبارت دیگر 30.30 درصد از پذیرفته شدگان زن و 63.97 درصد مرد هستند. 

وی در پایان گفت: داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون ضرورت دارد برای کسب اطلاعات لازم در زمینه تاریخ و مدارک مورد نیاز ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند. 

پذیرفته شگان درصورتی که موسسه محل قبولی تاریخ مشخصی را برای ثبت نام ارائه نکرده باشد لازم است با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شرط مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است از دو روز آینده شنبه، یکشنبه، دوشنبه 28، 29، 30 شهریور ماه برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار