سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: جام حذفی، جام اشتباهات نیست زیرا با یک اشتباه ساده در یک مسابقه منجر به حذف تیم می‌شود.

حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار با استقلال تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک تیم استقلال تیم بزرگی بوده که دارای کادر فنی و بازیکنان خوبی است ما می‌توانستیم در این بازی دست‌کم یک مساوی به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: به نظر من کسب تساوی حق ما بود زیرا موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید گفت در عین شایستگی بازی را واگذار کردیم.

آذرنیا عنوان کرد: تیم ما به لحاظ تجربه بازی‌کردن تجربه کافی نداشت و ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را به خرج ندادیم و اینکه گل‌نزنی، گل می‌خوریمصداق واقعی این بازی بود.

سرپرست تیم گسترش فولاد عنوان کرد: بازی با استقلال را به خاطرات تاریخ  می‌سپاریم و برای بازی در جام حذفی و هفته هشتم که به اهواز می‌رویم برنامه‌ریزی می‌کینم.

وی بیان کرد: از این باخت به عنوان پلی به جهت رسیدن به پیروزی استفاده می‌کنیم.

آذرنیا با اشاره به داوری بازی با استقلال تهران گفت: به نظر من داوری بازی با استقلال مشکلی نداشت و قضاوت خوبی را از خود به جای گذاشت فقط یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه بود که به نظرم کارشناسان داوری بهتر قضاوت می‌کنند اما تاثیر‌گذار نبود.

سرپرست گسترش فولاد در خصوص بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: باید عنوان کنم جام حذفی، جام اشتباهات نیست و اشتباه در این جام بطور حتم به حذف تیم منجر می‌شود ما این جام را بدی گرفته‌ایم زیرا معتقدیم راه رسیدن به هدف در جام حذفی هموارتر است.

وی در خصوص ذوب‌آهن هم تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی بوده که سوابق فراوان قهرمان‌شدن در لیگ و در جام حذفی را دارد و گل‌محمدی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است این تیم مدیریت لایقی دارد که برای برد در مسابقه به میدان می‌رود اما ما نیز سعی میکنیم با برد مقابل ذوب‌آهن یک قدم دیگر برای رسیدن به هدف برداریم.

آذرنیا در پایان یادآور شد، امیدوارم که با برد مقابل ذوب‌آهن یک قدم دیگر برای رسیدن به هدف برداشته ودل هواداران تبریزی را شاد سازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار