داورزنی: مذاکره با سیچلو شایعه سواستفاده‌کنندگان است

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: مذاکره با خوان سیچلو برای حضور در ایران شایعه‌ای است که سو استفاده‌کنندگان آن را مطرح می‌کنند.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش خبرنگاران جوان، درباره شایعاتی که این روزها در خصوص مذاکره با خوان سیچلو برای حضور روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح شده است، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کسانی که در این زمان این موضوعات را مطرح می‌کنند قطعا دلسوز والیبال نیستند و قصد سواستفاده از شرایط موجود را دارند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا راضی کننده بود. به امید خدا در ادامه مشکلات روحی و روانی که باخت‌های اخیر به تیم ملی وارد کرده است رفع خواهد شد و نتایج بهتری کسب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایش امروز تیم ملی ایران با توجه به این که تنها یک پشت خط زن در اختیار داشت امیدوار کننده بود. ما به مردم ایران قول المپیکی شدن داده‌ایم و قطعا به وعده‌ای که دادیم عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
کیفیت حضور تو المپیک هم مهمه و اینکه بتونیم عملکرد آبرومندانه ای داشته باشیم وگرنه اگه قرار صرف به حضور باشه تونس و مصر هم یک در میون همیشه در المپیک ها هستن اما حضورشون چه ارزشی داره؟
آخرین اخبار