تیم ملی والیبال ایران در حالی عصر امروز به مصاف ژاپن می رود كه به دنبال قطع شدن نوار شكست های خود در مسابقات جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  هشتمین روز رقابت های جام جهانی والیبال امروز پیگیری خواهد شد و ملی پوشان كشورمان در شهر اوساكا به مصاف میزبان رقابت ها یعنی تیم ملی والیبال ژاپن خواهند رفت.

شاگردان كواچ در حالی از ساعت ١٤و٥٠ نبرد خود با چشم بادامی ها را آغاز میكنند كه پس از چهار شكست پیاپی به دنبال پیروزی هستند.

مردان والیبال ایران كه از ٧ بازی قبلی خود تنها در دو دیدار به پیروزی رسیده اند در تلاش خواهند بود تا در ادامه راه مسابقات نتایج بهتری كسب كنند و جایگاه فعلی خود در جدول رده بندی را ارتقا دهند.

این در حالی است كه تیم ملی والیبال ژاپن هم برای كسب پیروزی به مصاف رقیب هم قاره ای خود خواهد رفت و در این راه به دنبال استفاده حداكثری از میزبانی خود هم خواهد بود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
بچه ها جون هرکی دوست دارین این دفه رو ببرین تو جام جهانی سهمیه المپیک نکردید اشکال نداره حداقل وانشاالله تو اردیبهشت 95 سهمیه بگیرید
انشااللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللهههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
این همیشه صدق میکنه شما باید در ورزش 1-صبرو قدرت فکرو بدنی2-امیدو اعتماد و تلاش حتی در شکست و دست نکشیدن از تلاش 3-فراوانی فرد پرتلاش در تیم تا همه با هم باشند و فقط یک ستاره نداشته باشیم
آخرین اخبار