پونه عبدالکریم‌زاده، کارگردان و استاد دانشگاه، می‌گوید: مشکلات و معضلات شهر می‌تواند در هنر نمایش مطرح شود تا در جهت اداره بهتر شهر به کار گرفته شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره تئاترشهر؛ عبدالکریم‌زاده با توجه به این که در دوره پیشین جشنواره داور بوده توضیح داد: آثاری که تماشا کردم خوب بودند. سخت بود از بین این کارها چند نمایش را انتخاب کنیم و ساعت‌ها بحث می‌شد تا انتخاب صورت بگیرد. سطح برخی از نمایش‌ها از کارهای حرفه‌ای که دیدم بالاتر بود.
 
بازیگر «دایی وانیا» با بیان این که آثار با علاقه تولید شده بودند و پایه علمی داشتند، گفت: مشخص بود گروه‌ها مدت زمانی با هم کار کرده‌اند و انتخاب عوامل به درستی صورت گرفته بود.
 
بازیگر«یه حبه قند» با این توضیح که باید تسهیلاتی فراهم شود تا گروه‌های بیشتری در جشنواره امکان اجرا داشته باشند، افزود: به لحاظ مالی باید در بخش‌های مختلف طراحی لباس و دکور از گروه‌ها حمایت شود. این هنرمندان با علاقه کار می‌کنند و باید پشتیبانی شوند تا هنر نمایش گسترش یابد و پیشرفت کند.
 
وی با بیان این که جشنواره تئاترشهر به هر اندازه گسترش یابد و باشکوه‌تر برگزار شود مفیدتر است، اظهار داشت: از دل این جشنواره‌ها نویسنده، بازیگر و کارگردان‌های موفق و مشهور بیرون می‌آید.
 
بازیگر «فاکتور هشت» اضافه کرد: خوب است در جشنواره تئاترشهر متن و اجراها در جهت کارهای شهری باشند. مشکلات و معضلات شهر می‌تواند در هنر نمایش مطرح شود تا در جهت اداره بهتر شهر به کار گرفته شود. هنر نمایش می‌تواند به شهرداری جهت بهتر کردن شرایط کمک کند.  
 
چهارمین جشنواره تئاتر شهرسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 26 شهریور تا 2 مهر در 14 سالن و مجموعه فرهنگی هنری شهرتهران برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار