ناصر سلمانپورمعاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: نخستین حادثه با واژگونی یک خودرو پراید در 15 کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت سبزوار اتفاق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان، ناصر سلمانپورمعاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: نخستین حادثه با واژگونی یک خودرو پراید در 15 کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت سبزوار اتفاق افتاد.

 سلمانپوربیان کرد: یک کودک هشت ماهه زخمی به همراه چهار نفر زخمی دیگر این واژگونی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

وی تاکید کرد: حال این مجروحان مساعد و در بیمارستان مداوا ادامه دارد.

 سلمانپور ادامه داد:در حادثه دوم یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر10 محور شاهرود به میامی واژگون شد.. وی افزود: در این حادثه هم پنج نفر زخمی شدند که زخمی ها برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

 به گفته وی، یک کودک یک ساله در میان این زخمی ها نیز وجود دارد که در بیمارستان روند مداوا و مراقبت ادامه دارد.

 وی همچنین گفت: یک حادثه رانندگی در ساعت 11و 45 دقیقه در 15 کیلومتر بعد از میامی به سمت ری آباد رخ داد که در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت با خودرو پراید برخورد کرد و چهار نفر زخمی شدند.

 سلمانپور اضافه کرد: مجروحان این حادثه با بالگرد امداد هوایی اورژانس 115 شاهرود به بیمارستان امام حسین(ع) این شهر انتقال داده شدند و تحت درمان قرار دارند. وی افزود: حال دو نفر از مجروحان این حادثه نامساعد است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: حادثه ، تصادف ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.