دو هندبالیست استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت:هندبالیست نوجوان شهرستان گرمه و شیروان به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند.

باقری افزود: تیم هندبال شهرستان گرمه در مسابقات بین‌المللی جام نهاد ریاست جمهوری از تاریخ 24 مرداد تا اول شهریور حضور یافت و در رقابت با تیم‌های قدرتمندی چون سبزوار و قم، نمایش خوبی از خود به جای گذاشت.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که با حضور 84 تیم داخلی و 6 تیم خارجی برگزار شد، استعدادیاب‌های فدراسیون هندبال تمامی بازیکنان تیم‌ها را زیر نظر گرفتند و از تیم هندبال گرمه 4 بازیکن به نام‌های امیر کمالی، محمد رجب‌زاده، ابوالفضل یار محمدی و ابوالقاسم صادقی را در انتخاب اولیه خود قرار دادند.

باقری اظهار داشت: پس از پایان مسابقات، مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از بازیکنانی جهت حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد و امیر کمالی از هندبالیست‌های شهرستان گرمه نیز موفق به کسب سهمیه حضور در این اردو شد.

وی گفت: در حال حاضر این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی به اصفهان اعزام‌شده و این اردو از تاریخ 26 شهریور تا 29 شهریور برگزار می‌شود.

خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شیروان نیز از دعوت هندبالیست شیروانی به اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: امین ایمانی با درخشش در بازی های بین المللی جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد از طرف کادر فنی فدراسیون انتخاب و به این اردو که اواخر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود دعوت شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.