رییس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: 50 هنرمند از 8 کشور جهان در بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی با بیان اینکه این گروه های نمایشی از هشت کشور ایتالیا، آمریکا، اسپانیا، آلمان، فنلاند، روسیه، هند و استرالیا در این دوره حضور دارند افزود: حضور مهمانان خارجی در این دوره از جشنواره در مقایسه با سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته که این نشان از پذیرفته شدن و کیفیت بالای این جشنواره است.

عبادی با بیان اینکه ۵۳ گروه نمایشی در این جشنواره مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: همدان میزبان ۵۰ نفر از مهمانان خارجی از هشت کشور دنیا خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار جشنواره «کودکان امروز تماشاگران خلاق» است، افزود: در سال های هدف «تبدیل همدان به قطب فعالیت های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان» بود که این امر محقق شده است.


رییس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای آموزش نسل آینده عنوان کرد و افزود: ۹ گروه از استان همدان در این جشنواره حضور دارند که این نشانگر توجه روز افزون نسل آینده استان به هنر است و تشکیل کانون تئاتر استان از نتایج برگزاری جشنواره در همدان بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به دنبال تقویت هویت فرهنگی اسلامی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و گسترش اخلاق است، بیان کرد: همدان در دی ماه امسال میزبان جشنواره بین المللی تصویر سازی قرآنی و نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نهم تا ۱۴ مهر با دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.