رئیس انجمن سینمای جوان ملایر گفت: 11 فیلم از ملایر برای شرکت در المپیاد فیلم نوجوان به همدان ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمودی گفت: جداسازی بخش های کودک و نوجوان می‌تواند زمینه‌ای برای شکوفایی استعدادها در این رده سنی باشد.

 فریدون محمودی افزود: در انجمن سینمای جوان ملایر تعامل خوبی با اداره آموزش و پرورش داشتیم و توانستیم از طریق سایت آموزش و پرورش شهر ملایر برای نوجوانان علاقه‌مند به سینما و رشته فیلم‌سازی، فراخوان ادائه دهیم.

محمودی افزود: برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی 67 نفر ثبت نام کردند و ما در 5 جلسه 3 ساعته کلاس آموزشی و آشنایی با فیلمسازی برای نوجوانان برگزار کردیم، نکته قابل توجه حضور خانواده‌ها در کنار فرزاندانشان و شور و اشتیاقی بود که داشتند و این مسئله به ما انرژی مضاعفی می‌داد. خانواده ها حتی تا آخر شب در کنار ما در دفتر انجمن سینمای جوان حضور داشتند و به ما کمک می‌کردند.

وی افزود: بعد از پایان کلاس‌های آموزشی، نوجوانان 11 ایده و طرح برای ساخت فیلم به ما ارائه دادند و همان 11 فیلم نیز ساخته  و به مرکز استان برای شرکت در المپیاد فیلم نوجوان ارسال شد.

محمودی با اشاره به استقبال بی نظیر نوجوانان برای شرکت در جشنواره فیلم گفت: از نظر من استقبال بی نظیر بود و ایجاد این فضا در آینده  به جذب استعدادهای نوجوان در عرصه سینما کمک زیادی خواهد کرد.

رئیس انجمن سینمای ملایر تصریح کرد: ما طی تفاهم‌نامه‌ای که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ملایر امضاء کردیم از این پس می‌توانیم در سالن سینمای کانون و به صورت رایگان فیلم‌های کوتاه ساخته شده در انجمن سینمای جوان را برای علاقه‌مندان پخش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وجود این نوجوانان به واقع یک سرمایه و پشتوانه خوب برای انجمن سینمای جوان و سینمای کشور است، گفت: سطح آثار ارائه شده با توجه به زمان کم و رده سنی این نوجوانان، بسیار خوب بود. دیدگاه‌ها، ایده‌ها و فیلم‌نامه‌هایی که ارائه شد، عالی بود واگر به این نوجوانان بها داده شود و  قطعا روزهای خوبی در انتظار سینمای کشور خواهد بود.

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر تصریح کرد: اگر این ارتباط بین انجمن سینمای جوان و بنیاد سینمایی فارابی ادامه داشته باشد شاهد آثار خوبی در این حوزه خواهیم بود.


وی افزود: در سال‌های آینده با کسب تجربه، تعامل و همکاری نزدیک با آموزش پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانیم از توانایی‌ها و استعدادهای نوجوان در رشته فیلم‌سازی و هنر سینما در کشور بهره ببریم.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.