مسئول مرکز تحقیقات بسیج رسانه کشور گفت:استان زنجان یکی از استان های شاخص در عرصه رسانه و فعالیت های رسانه ای است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نوید کمالی در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان این مطلب گفت: حوزه مدیریت شهری بدون حضور و مشارکت مردم توانایی مدیریت پایدار شهر را ندارد و برای ایجاد فضای تعامل و مشارکت سازنده مردم باید از توانایی رسانه و ابزارهای رسانه ای و تبلیغی بهره برد.

وی افزود: رسانه و تبلیغات دو ابزار موثری هستند که در صورت بکارگیری صحیح قادرند در خطیر ترین عرصه ها نیز مشارکت و اجماع عمومی را ایجاد نمایند.

مسئول مرکز تحقیقات بسیج رسانه کشور با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان های شاخص در عرصه رسانه و فعالیت های رسانه ای است ادامه داد: متاسفانه با توجه به تعداد بالای فعالان رسانه ای استان و تعامل خوب رسانه ها با مدیریت شهری زنجان و حتی وجود شهدای رسانه در این استان هیچ یک از میادین، بوستان ها و معابر این استان به نام خبرنگار یا اصحاب رسانه نامگذاری نشده است.

نوید کمالی تصریح کرد: شهید مددیان بایستی به عنوان یکی از الگوهای موفق رسانه ای انقلاب به نسل جوان فعالین رسانه ای کشور و استان زنجان معرفی شود و شورای اسلامی شهر زنجان می تواند در این مسیر با نامگذاری یکی از اماکن یا معابر شهر زنجان به نام شهدای رسانه پرچم دار این حرکت ارزشمند باشد.

وی اظهار کرد: در کار فرهنگی و در راستای فرهنگ سازی باید نوآوری و ابتکار داشت لذا توجه به قشر رسانه و تشویق و حمایت از فعالین این عرصه خطیر مستقیم و غیر مستقیم ، زمینه تواندسازی مدیریت شهری زنجان را فراهم خواهد کرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: زنجان ، عرصه ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.