مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از اجرای طرح روز ملی خانواده جهت تحکیم بنيان خانواده در شهر تهران با حضور بيش از 24000 مخاطب و حدود 400 برنامه در مناطق و سرای محلات خبر داد.

نرگس معدنی پور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: بدون شک تحکیم بنيان خانواده و اعتلای جایگاه و کارآمدی آن قادر است به همراه خود زمينه حيات طیبه و زندگی شایسته را برای مردم فراهم کند.

وی افزود:موضوعات و مسائل مختلف اجتماعی، مانند فضيلت های اخلاقی،حجاب، رفتارهای سالم و بهنجار اجتماعی و شهروندی، سبک زندگی و گرایش های فرهنگی می توانند در چارچوب برخورداری از خانواده های کارآمد و متعالی در افق مبانی دینی و بومی، تحقق پيدا کند.

معدنی پور گفت: با نگاهی به ارائه آمارهای مرتبط با مسأله خانواده در ایران می بينيم که ارائه معيارهایی برای رسيدن به سعادتمندی و زندگی بهتر و نیز برخورداری از خانواده ای موفق امری ضروری محسوب می شود لذا اين اداره كل انتظار دارد با هرچه بهتر برگزار کردن برنامه های مربوط به روز ملی خانواده درتحقق اين امر مهم از هيچ كوششی فروگذار نباشد.

وی در ادامه گفت: از اهداف برگزاری این طرح ارتقاء دانش و توان افزایی خانواده ها، تقویت هویت دینی و بستر سازی ازدواج صحیح برای ایجادخانواده کارآمد و پایدار و بستر سازی خانواده برای رسیدن به جامعه ای مطلوب به شمار می رود.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران تصریح كرد: برگزاری جشن، نشست، اردو و مسابقه از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این روز در مهمترین محورهای این برنامه ها شامل محور دین و اخلاق برگزار می شود.

معدنی پور گفت: زمان برگزاری برنامه ها 24 شهریور تا 17 مهر ماه (1 الی25 ذی الحجه) مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار