مدیرکل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارندگی شدید پایتخت گفت: مشکل آبگرفتگی خیابان ها و معابر سطح شهر تا یک ساعت آینده رفع می شود.

عطایی، مدیرکل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بارش فصلی شدید در تهران اظهار کرد: همه نیروهای خدمات شهری در حال برطرف کردن آبگرفتگی معابر و خیابان های سطح شهر هستند و به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه نیروهای آتش نشانی و بحران در مناطق22 گانه حضور دارند، افزود: در بعضی از خیابان های تهران از جمله ونک،رسالت و الهیه با مشکل آبگرفتگی معابر و خیابان مواجه هستیم و نیروهای خدمات شهری در محل حضور دارند و حداکثر تا یک ساعت دیگر این مشکل را برطرف خواهند کرد.

عطایی: رفع مشکل آبگرفتگی تا یک ساعت آینده

مدیرکل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بارش باعث کندی حرکت خودروها شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری نیروهای خدمات شهری به زودی این مشکل نیز برطرف شود.

عطایی: رفع مشکل آبگرفتگی تا یک ساعت آینده

عطایی در پایان یادآور شد: هر گونه مشکل عمرانی در مناطق 22 گانه داشته باشیم آن را رفع خواهیم کرد تا شهروندان با هیچگونه مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار