مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در اراک به طول 110 کیلومتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقه جایزه بزرگ اراک با عنوان جام شهدای ایرالکو  در دوم مهرماه در سطح جوانان و بزرگسالان لیگ برتر و فعالین به صورت آزاد برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که برای این جایزه در نظر گرفته شده است 8 میلیون تومان است که به 15 نفر اول تعلق خواهد گرفت در این خصوص مصاحبه‌ای با محمود وفایی رییس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری صورت گرفت.

وفایی : سالیانه 70 میلیون برای مسابقات در نظر گرفته می‌شود

رییس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری گفت: در طول سال 70 میلیون برای مسابقات با عنوان جایزه بزرگ در نظر گرفته شده است که از این میان به صورت جداگانه‌ برای مسابقات مختلف در طول سال تقسیم‌بندی و مبالغ اهدا می‌شود.

محمود وفایی اظهار کرد: رکابزنان به طول 110 کیلومتر دور شهر می‌چرخند و معمولاً شرکت‌کنندگان 120 تا 150 نفر خواهند بود و از سراسر ایران می‌آیند همچنین این مسابقه در بخش استقامت جاده برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان در چهار رشته برگزار می‌شود

وی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان تاکید کرد: مسابقات قهرمان کشوری در بوکان در بخش نوجوانان در چهار رشته‌ی پانصد متر، تایم انفرادی، دور حذفی و استقامت برگزار خواهد شد.

وفایی در ادامه تصریح کرد: 10 تا 15 نفر از دوچرخه‌سوارن برتر در پایان این مسابقه به تیم ملی دعوت خواهند شد و کاپ قهرمانی کسب خواهد کرد.

وی در خصوص استان‌هایی که شرکت می‌کنند بیان کرد: تا به حال 20 استان اعلام آمادگی کرده‌اند که در مجموع 80 رکابزن در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار