طرح ساها خدمات پیشرفته‌ای را برای اولین بار به تمامی محققان کشور در جهت استفاده از آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد فراهم کرده است.

دکتر علیرضا ایران بخش مدیر کل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم تجهیزاتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و درخواست بسیاری از واحدهای دانشگاهی مبنی بر امکان ثبت خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی قابل ارائه به وسیله خود واحدها در پورتال ساها، به آگاهی می‌رساند امکان ثبت خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه از سوی واحدهای دانشگاهی در پورتال ساها فراهم شده است.

وی افزود: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تاکید بسیاری در تسهیل و تسریع استفاده از خدمات آزمایشگاهی دارند که طرح ساها نیز در همین جهت شروع به کار کرده است و متقاضیان آن می‌توانند با مراجعه به این سامانه در سایت معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولین آزمایشگاه ارتباط بر قرار کنند و با هماهنگی‌های لازم بتوانند از امکانات دانشگاه استفاده کنند. 

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به طور تخفیفی از این سامانه استفاده می‌کنند و این خدمات پیشرفته برای اولین بار به تمامی محققان کشور ارائه خدمات شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار