معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده، در پیام های جداگانه، درگذشت آیت الله خزعلی، برادر معاون رییس جمهوری و پدر شهیدان جهان آرا را تسلیت گفت.

پیام  تسلیت مولاوردی به مناسبت درگذشت آیت الله خزعلی، برادر سخنگوی دولت و پدر شهیدان جهان آرابه گزارش حوزه دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان شهیندخت مولاوردی در پیام تسلیت به کبری و مریم خزعلی، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت عضو مجلس خبرگان رهبری، از خداوند برای آن عالم بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر مسألت کرده است.

آیت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه 25 شهریور ماه دارفانی را وداع گفت و پیکر این عالم فقید روز گذشته(جمعه) در رواق دارالعباده حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) به خاک سپرده شد.
 
** تسلیت درگذشت برادر معاون رییس جمهوری

معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده همچنین با صدور پیامی، درگذشت یوسف نوبخت برادر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سخنگوی دولت را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت کرد.

یوسف نوبخت روز پنجشنبه 26 شهریور ماه به علت بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.
پیکر این مرحوم در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) تهران آرام گرفت.
 
** تسلیت به خانواده جهان آرا

مولاوردی همچنین در پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهیدان جهان آرا اعلام کرد: وی عمری با برکت و فضیلت زیست و با آبرو و احترام دار فانی را وداع گفت.

وی از درگاه احدیت برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت کرد.
هدایت الله جهان آرا روز پنجشنبه 26 شهریور ماه درگذشت و در بهشت زهرا(س) تهران رخ در نقاب خاک کشید.

شهید محمد جهان آرا یکی از فرزندان مرحوم هدایت الله جهان آرا است که در زمان جنگ تحمیلی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرمشهر بود و در مهر ماه سال 1360 به همراه چهار نفر از فرماندهان بزرگ ارتش و سپاه در سانحه هوایی به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مولاوردی ، پیام ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار