کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای رویارویی با آبی‌پوشان تبریز فردا راهی این شهر می‌شوند.

پرواز سبزپوشان اصفهانی برای دفاع از عنوان قهرمانی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای برگزاری دیدار جام حذفی مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، تمرین خود را از ساعت 16 امروز در مجموعه ملت اصفهان پیگیری کرد.

در تمرین امروز به جز کاوه رضایی که در بازی مقابل فولاد خوزستان از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود سایر بازیکنان حضور دارند.

* پروازهای دقیقه نودی
سبزپوشان اصفهانی قرار است ساعت 12:10 روز یکشنبه عازم تهران شوند و در ساعت15:45 از تهران به تبریز بروند همچنین شاگردان
یحیی گل‌محمدی قرار است بلافاصله پس از دیدار مقابل گسترش فولاد در ساعت 19:10 از تبریز به اصفهان بازگردند.

* دو سبزپوش در جمع ملی‌پوشان امید
محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید، امروز لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم امید را اعلام کرد که در بین آنها احسان پهلوان و صائب محبی از تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند و برای شرکت در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا از 8 تا 22 مهر در کشور قطر حضور خواهند داشت.

* بازی دشوار برای مدافع عنوان قهرمانی 
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی باید به مصاف آبی و زردپوشان تبریزی برود  که سال گذشته توانسته بود عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.
علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در این باره می‌گوید: بازی خیلی سختی را در تبریز مقابل گسترش فولاد داریم و ما باید
در این جام نتیجه بگیریم تیم برای این مسابقه در شرایط مطلوبی است و امیدوارم بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

* آخرین تمرین در تبریز
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بلافاصله پس از رسیدن به تبریز راهی زمین تمرین تیم فوتبال گسترش فولاد می‌شوند و آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم می‌گوید:خوشحالم که زمین چمن ورزشگاه گسترش فولاد شرایط خوبی دارد واین برای ما امتیاز مثبتی است بازی سختی را در پیش‌رو داریم اما ما می‌خواهیم صعود کنیم و امیدوارم به هدفمان در این جام برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصفهان ، فوتبال ، ذوب‌آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار