مدیر کل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به بارش باران و بروز آبگرفتگی های احتمالی نیروهای خدمات شهری آماده باش هستند.

عطایی:آماده باش خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی های احتمالی
عطایی، مدیر کل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در تهران اظهار کرد: مناطق 22 گانه پایتخت در آماده باش کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق 22 گانه پایتخت با دوربین های مداربسته سطح شهر رسد می شوند، افزود: هیچگونه مشکلی در خصوص بارش امشب نخواهیم داشت و گشت های مستمر در سطح شهر کار نظارت را بر عهده دارند.

مدیر کل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در بعضی از معابر و کوچه ها با توجه به بارش شدید و حجم آب در نهرها دچار مشکل خواهیم شد، تصریح کرد: شهروندان هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند چراکه نیروهای خدمات شهری اشکالات فنی را رفع خواهند کرد.

عطایی با بیان اینکه بخشی از مشکل طغیان انهار به دلیل مسدود شدن مسیر انهار است، اضافه کرد: در بعضی از مناطق شهروندان ضایعات خود را در نهرها رها می کنند به همین دلیل امکان جمع شدن آب در خیابان وجود دارد اما با کمک نیروهای خدمات شهری این امر نیز برطرف می شود.

وی در ادامه با اشاره به بارش شدید دیشب در قیامدشت، افزود: اگرچه خدمات رسانی به شهر قیامدشت جزو وظایف شهرداری تهران نبود اما شهرداری منطقه 15 و چند منطقه دیگر به کمک این شهر رفتند تا مشکلات آنجا را برطرف کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار