مربی تیم ملی کایاک جوانان گفت: برای رقابت‌ تنگاتنگ بین نفرات تیم ملی تست گیری از آنها صورت می‌گیرد تا پشتوانه‌ای برای آینده آبهای آرام بسازیم.

حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای تیم ملی زیر 23 سال کایاک 11 آبان ماه تست انتخابی خواهیم داشت و از هر استانی یک نفر سهمیه شرکت در این تست را خواهد داشت که در نهایت پاروزنانی  که ارنج باشند انتخاب خواهند شد.

وی افزود: از ورزشکارانی که زیر نظرم تمرین می‌کنند 2 نفر شرکت خواهند کرد که البته نظر ایرج اقلیمی در این میان مورد اهمیت است.

ملکی در خصوص وضعیت اردو یاد‌ آور شد: از امکانات خوبی بر خوردار هستیم و تمرینات را پاروزنان به نحو احسن ادامه می‌دهند و پس از تست گیری نفرات جدید پشتوانه‌ای برای افرادی هستند که قبلا در اردو بوده‌اند.

وی در خصوص ماده‌ها و تعداد نفراتی که برای قهرمانی جهان اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: توان فدارسیون و بودجه آن، اعزام‌ها را تعیین می‌کند اما تا 10 نفر هم احتمال حضور در مسابقات را خواهند داشت و معمولا در قایق 200 و هزار متر تک نفره و قایق 200 و هزار  متر دو نفره شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملکی ، کایاک ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار