سرپرست تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: هر چند روحیه بازیکنان پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا پایین است ولی این موضوع نباید سبب باخت برابر استقلال شود.

ایرانیان: حذف نفت نباید سبب باخت مقابل استقلال شود
رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم‌های نفت و استقلال تهران بیان کرد: تیم فوتبال  استقلال در فصل جدید رقدابت‌های لیگ برتر شروع خوبی داشته و با کسب پیروزی‌های متوالی در رتبه دون جدول قرار گرفته است در حالی که نفت بر خلاف فصول گذشته امسال از لحاظ نتیجه گیری به مشکل خورده است.

وی افزود: روند تاکتیکی تیم ما رو به جلو است و علی رضا منصوریان برنامه‌های زیادی برای بهبود وضعیت نفت دارد امیدوارم برد استقلال، شروع نتایج خوب و اوج گیری نفت در فصل جدید باشد.

ایرانیان درباره حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هر حال علی رغم تلاش فراوان و ارائه بازی برابر مقابل از سد الاهلی امارات، نتوانستیم از سد امکانات و حرفه‌ای گری حریف عبور کنیم لیگ قهرمانان آسیا با تمام تجارب و اتفاقاتش برای نفت تمام شد و از امروز تمام افکار بازیکنان و کادر فنی ما به لیگ برتر و جام حذفی معطوف می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص غایبان این تیم در برابر استقلال بیان کرد: به جز ایمان مبعلی تمام بازیکنان نفت برای بازی مقابل استقلال آماده هستند و ما مشکلی در این زمینه نداریم هر چند مصدومیت مبعلی وضعیت بغرنجی را در خط‌ هافبک تیم به وجود آورده و اگر طرح بازی ساز ما می‌توانست در مقابل الاهلی به میدان رود شرایط بهتری برای نفت ایجاد می‌شود.

وی در خصوص تاثیر حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا در دیدار با استقلال گفت: این موضوع در صورتی که بازیکنان نفت همچنان به شکست از الاهلی فکر کنند روی بازی مقابل استقلال تاثیر گذار است، اما کادر فنی به کار کردن بر مسائل روحی و روانی بازیکنان سعی دارد آنها با فراموشی حذف از لیگ قهرمانان تنها برای ادامه بازی‌های لیگ تمرکز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار