بازیکنان آبی پوش پایتخت در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف تیم نفت تهران می روند.

اخبار آبی پوشان پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانیم روز گذشته برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال نتوانستند چک‌های حامی مالی باشگاه را که بابت مطالباتشان دریافت کرده بودند را نقد کنند و از همین رو مهدی رحمتی به عنوان نماینده از سوی بازیکنان به همراه نظری جویباری و معاون ورزشی باشگاه به دفتر بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان رفتند و بعد از صحبت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته در نهایت تصمیم براین شد که بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان امروز پرداخت شود. بنابراین با صلاح دید بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه قرار است ظهر امروز بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان به حساب آنها واریز شود.
 
احتمال تعویق جلسه هیئت مدیره
 
با توجه به اینکه جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال هر هفته گاهی اوقات روز دوشنبه برگزار می شود اما جلسه فردا به دلیل بازی آبی پوشان در برابر تیم نفت در هفته پنجم لیگ برتر لغو شده است و احتمال دارد اعضای هیئت مدیره آبی پوشان جلسه رسیدگی به مسائل روز باشگاه را به روز چهارشنبه هفته جاری و یا هفته دیگر موکول کنند بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم نظر اعضای هیئت مدیره در خصوص برگزاری جلسه به چه صورت خواهد بود.
 
احتمال حضور فرهاد در تمرینات آبی پوشان
 
این روزها شنیده می شود که قرار است فرهاد مجیدی قبل از دربی چند جلسه به تمرین استقلال برود و با تیم به تمرین بپردازد. بنابراین این احتمال وجود دارد که مجیدی برای کمک به تیم به تمرینات آبی پوشان برود وبا بازیکنان تمرین کند در چنین شرایطی اگر استقلال دربی را برنده شود بی شک نقش مجیدی بسیار پررنگ می شود و اگر هم استقلال بازنده شود به طور حتم مجیدی به عنوان یک بازیکن با تعصب برای تیمش مایه گذاشته و ارزش بیشتری نزد هواداران پیدا می کند.
 
کریمی و مگویان به بازی نفت نمی‌رسند
 
با توجه به اینکه هرایر مگویان در بازی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز مصدوم شد از همین رو این بازیکن به دلیل کشیدگی عضله نمی‌تواند آبی پوشان را در بازی مقابل تیم نفت در هفته پنجم لیگ برتر همراهی کند بنابراین این بازیکن به بازی نفت نمی‌رسد.
 
از طرفی دیگر یعقوب کریمی که این روزها به دلیل دریافت نکردن مطالباتش در تمرینات گروهی تیم شرکت نمی‌کند به احتمال زیاد به دلیل آماده نبودن از لحاظ بدنی نمی‌تواند استقلالی‌ها را در هفته پنجم لیگ برتر همراهی کند و این بازیکن هم به نظر می رسد در بازی مقابل نفت تهران حضور نداشته باشد.
 
اردوی آبی پوشان در هتل
 
اردوی  تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نفت تهران از ظهر امروز در هتل هما برگزار خواهد شد، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است آبی پوشان بعد از تمرین صبح اردوی شبانه روزی خود را در هتل هما برگزار کنند.
 
آبی پوشان پایتخت فردا به مصاف تیم نفت تهران می‌روند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار