حمایت مالی 100 درصدی برای ثبت اختراعات مخترعین

صندوق حمایت از پژوهشگران در رابطه با مخترعینی که اختراعی را انجام داده‌اند آنها را حمایت 100 درصدی کرده و هزینه‌های آنها را پرداخت می‌کند.

نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: بر اساس آئین نامه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در رابطه با اختراع مخترعین از او حمایت صد در صدی می‌کند و هزینه او را پرداخت می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: به دنبال ایجاد مرکز نوآوری در مراکز علمی هستیم تا از طریق این مراکز بتوانیم یافته‌های پژوهشی و ایده‌های خلاقانه را به محصول تبدیل کنیم. 

ضرغام تصریح کرد: برای اینکه به نیازهای نیروی انسانی کیفی جامعه پاسخ بدهیم باید تربیت نیروی انسانی را مطالعه و باید کارشناسی، سیاست‌گذاری و برنامه ریزی کنیم و این کار باعث می‌شود از منابعی که برای این کار اختصاص داده می‌شود به درستی استفاده شود. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تاکید کرد: پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی می‌تواند در صورت نیاز به فردی که فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاه‌ها معتبر باشد و قصد جذبش را دارد طبق ضوابط صندوق برای او تقاضای پسا دکترا کند . 

وی بیان کرد: همه بخش ها باید از یک جامعیت برخوردار شوند و پژوهشگاه‌ ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به خوبی می‌تواند این کار را انجام داده و تاثیر گذار باشد. 

وی در پایان تاکید کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در کنار پژوهشگر و صاحب ایده یک راهنما قرار می‌دهد تا روند تبدیل علم به محصول درست طی شود و بعد از آن مرکز نوآوری در اختیار مراکز علمی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی اوزن
۱۴:۵۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید
هادی اوزن هستم کلاس یازدهم تجربی
بنده موفق به طراحی یک مولکول در سطح ماکروسکوپی شدم
من با طراحی این مولکول در سطح ماکروسکوپی می توانم حرکت دایمی ایجاد کنم و از آن برای تولید الکتریسیته و آموزش فوق العاده به دانشجویان و دانش آموزان استفاده نمایم
متاسفانه به دلیل مشکلات مالی قادر به ساخت این پروژه نمی باشم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام
من یه اختراع در زمینه هواپیما دارم که مزیت های زیادی داره
طرحم توی ایران هم کسی حمایت نمیکنه


کو عمل کووووو
برای ثبت بین المللی با این اوضاع دلار باید چند ده میلیون هزینه کرد
من از بی پولی دنبال فکر و ایده و اختراعم
من اگه پول داشتم که اینجا نبودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۱ دی ۱۳۹۷
چرا دولت از مخترعین حمایت نمیکنه!!! من مشاوره میخوام چیکار وقتی که پول ساخت اختراعاتم رو نداشته باشم!الان من یه عالمه ایده دارم ولی سرمایه کو!!!
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۲۰:۴۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
تا وقتی به رشد مقالات میبالید و افتخار میکنید و به اختراعات اهمیت نمیدهید پیشرفت نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمودیان
۱۵:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
بنده یك سیستم تهویه آبی هوشمند و منحصر به فرد اختراع و به نام خودم ثبت كرده ام كه از نظر كارشناسان كسب و كار بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است.اما كو سرمایه گذار.....؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سلام من کلی طرح های عمرانی از جمله : پاکسازی هوا ، ماشین های الکترونیکی(بدون نیاز به سوخت فسیلی) ، مونوریل های داخله شهری بدون نیاز به ریل هایی مثل ریل مترو و قطار و تعدادی طرح نظامی و ....
دارم ولی به دلیل کمبود بودجه متاسفانه هیچکدومو نمیتونم بسازم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
سلام و عرض تشکر که از مخترعین حمایت می کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمد سعید
۱۶:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام و عرض تشکر که از مخترعین حمایت می کنین من یک دستگاه فیزیوتراپی شارژی خانگی را ساخته ام و برای ثبت اختراع و تجاری سازی نیاز به کمک دارم و حتی طرح های اختراعی زیادی را دارم که نیاز به هزینه دارد تا به تولید برسد
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۲۲:۰۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام و عرض تشکر که حمایت میکنین از مخترین،،من روی طرح یک ماشین بدون سوخت دارم کار میکنم و نیاز به پشتی بانی و حمایت برای ساختش دارم که به طور 100درصد کار میکنه ،،ایدی تلگرام Tak2003
آخرین اخبار