فرزاد آشوبی، هافبک استقلال اهواز معتقد است که با شرایط موجود این تیم نتیجه نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. از نداشتن زمین تمرین گرفته تا میزبانی در زمین رقیب همشهری، حالا مشکل مالی هم به این نابسامانی‌ها اضافه شده است.

فرزاد آشوبی، بازیکن 36ساله استقلال اهواز در این باره گفت: در اینکه مشکلات زیاد است بحثی نیست اما اصلی‌ترین دلیل نابسامانی‌ها مشکل مالی است.

اگر مشکلات مالی حل شود تقریبا می‌توان گفت: که شرایط کلی تیم بهتر خواهد شد. به هر حال مالک جدید باشگاه نیاز به زمان دارد و باید همه به او کمک کنند.

آشوبی درباره تمرین‌نکردنش با تیم بیان کرد: حدود 12 روز است که با تیم تمرین نمی کنم علتش این است که یک بند قراردادم، توسط باشگاه عملی نشده؛ البته این بند قرارداد بحث مالی نیست اما به هر شکل باید باشگاه به قول و قرارش وفادار باشد. امیدوارم این مشکل هم حل شود و بتوانیم دوباره برای استقلال اهواز بازی کنم.

وی افزود: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، آینده استقلال اهواز روشن نخواهد بود.

باید حداقل‌ها برای تیم مهیا باشد تا بتوانیم قابلیت‌هایمان را نشان دهیم. در حال حاضر هیچ‌کس تمرکز ندارد، آقای بختیاری زاده نباید به فکر کوتاه کردن چمن زمین تمرین باشد، با این شرایط در دراز مدت باشگاه دچار فرسایش می‌شود.

هافبک این روز‌های استقلال اهواز ادامه داد: استقلال اهواز تنها پیشنهاد لیگ برتری من بود و چاره‌ای جز انتخابش نداشتم، البته از حضورم در این تیم پشیمان نیستم و دیگر پیشنهاداتم برای دسته یک بود.

هافبک سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره بختیاری‌زاده اظهار کرد: من در این زمان کوتاهی که با ایشان کار کردم چیزی جز خوبی و احترام ندیدم،  البته 5هفته بیشتر نیست که با وی کارکردم و شناخت کاملی ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار