شما می توانید با استفاده از کیبورد ThingThing فایل های خود را در سیستم عامل ios در عرض چند ثانیه به اشتراک بگذارید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، چندی پیش، کیبوردی خلاقانه به نام ReBoard رونمایی شد که چند وظیفه ای یا مالتی تسکینگ را برای آیفون ساده تر می نمود. این نرم افزار ۱٫۹۹ دلاری با پرداخت های درون برنامه ای، کار با عناصری نظیر دراپ باکس و دیگر چیز هایی که از آن ها استفاده می کنید را آسان می کرد. این نسخه مبلغ دار آن بود. اما اگر به دنبال یک کیبورد رایگان و البته پرکاربرد می گردید، چاره کار اینجاست!

با

کیبورد ThingThing برای iOS

کیبورد تینگ تینگ، بیان می کند که نیازی به سوییچ کردن ندارد اما بیشتر از آن؛‌ با استفاده از این کیبورد می توانید به فایل های آنلاین بسیار و سرویس های به اشتراک گزاری زیادی متصل شده و آن ها را به صورت مستقیم در ایمیل ها و پیام های گفتگو نظیر وایبر و واتساپ وارد نمایید. بنابراین کافی است با ما پیش رفته و برنامه را نصب و از آن استفاده نمایید. این برنامه کاملا رایگان است.

با

پس از نصب این کیبورد، برنامه را به صورت مستقیم اجرا ننمایید. اولین کاری که باید انجام دهید، فعال سازی کیبورد برای iOS است. تنظیمات iOS را باز نموده و به General->Keyboard مراجعه نمایید. در این بخش در زیر Keyboards، کیبورد ThingThing را انتخاب نمایید و به آن اجازه دسترسی کامل بر روی iOS را بدهید. تمامش همین بود. اکنون زمان باز کردن برنامه و شروع تنظیمات اولیه است.

اولین دسترسی، دسترسی به تقویم و تصاویر شماست. اگر می خواهید از کیبوردتان بیشترین استفاده را انجام دهید، اجازه دسترسی به آن بسیار مهم است. سرویس های بسیار وجود دارند که اتصال به فیسبوک،اینستاگرام به همراه دراپباکس و گوگل درایو برای به اشتراک گذاری فایل که می توانید به آن ها متصل شوید. سرویس های وان درایو در آپدیت بعدی اضافه خواهد شد، اما لیست کنونی نیز بسیار کافی است.


با

اکنون زمان ارسال یک تصویر فیسبوکی به یکی از کاربران واتساپ است. بنابراین ابتدا به فیسبوک رفته و برای مثال آخرین تصویر آپ شده در فیسبوک را انتخاب نمایید. پس از انتخاب، دکمه آپلود را انتخاب نمایید. اکنون تصاویر در کلیپبورد کپی شده و می تواند در ایمیل یا صفحه چت پیست شود.

نکته جالب:
با استفاده از این ترفند، می توانید بیش از ۵ تصویر ایمیل کنید آن هم به آسانی از طریق اپ ایمیل. هنگامی که یک ایمیل می فرستید، اپ تصویر را در کیبورد ThingThing باز نموده و تمامی تصاویری که دوست دارید را بفرستید. این راه بسیار آسان تر از ضمیمه کردن تصویر به صورت تک به تک می باشد.

این ویژگی برای به اشتراک گذاری مستقیم مقالات از طریق اپ پاکت نیز می تواند چاره ای ابداعی باشد. البته در ابتدا با گوگل درایو کمی مشکل دارد اما پس از باز اتصال سرویس ها، همه چیز به سر جای خود باز می گردد.

با


منبع : برسام

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.