معاون فنی و عمران شهرداری تهران از تأکید بر بهره‌گیری از ابتکارات کم‌هزینه و پربازده در پروژه‌های عمرانی خبر داد.

کاهش بار ترافیکی با توسعه پایانه علم و صنعتعلیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای تسهیل دسترسی بزرگراه امام علی (ع) به شرق تهران و کاهش بار ترافیکی توسعه پایانه اتوبوس علم و صنعت پیش بینی شده است.


وی با اشاره به رفع مشکلات عمرانی و گره‌های ترافیکی تأکید کرد: انجام برخی اصلاحات هندسی و اقدامات عمرانی کم هزینه اما با کیفیت و با بازده بالا به روان شدن جریان ترافیک کمک خواهد کرد.


علیرضا جاوید با اشاره به ساماندهی پایانه‌های اتوبوس بیان داشت: تسهیلات لازم برای سفرهای درون شهری با توسعه پایانه اتوبوس علم و صنعت انجام‌پذیر خواهد شد.


معاون فنی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: توسعه پایانه اتوبوس علم و صنعت از جمله پروژه‌های عمرانی است که به منظور کاهش بار ترافیکی منطقه 8 و کاهش مشکلات شهروندان انجام می‌شود.


وی افزود: احداث و توسعه پایانه علم و صنعت امکان دسترسی به بزرگراه امام علی (ع) به شرق پایتخت را با توجه بار ترافیکی منطقه 8 کاهش می‌دهد.


معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به پروژه توسعه پایانه علم و صنعت بیان کرد: رفع مشکلات عمرانی و ترافیک‌های سنگین تنها با اجرا و احداث پروژه‌های عظیم امکان‌پذیر نخواهد بود، بلکه با اصلاحات هندسی و اقدامات عمرانی کم هزینه مانند ایجاد لمپ و لوپ‌ها، دوربرگردان و همچنین پارکینگ‌های طبقاتی نیز می‌توان روان شدن جریان ترافیک کمک کرد.


جاوید در پایان گفت: علاوه بر توسعه پروژه پایانه علم و صنعت در منطقه 8، پروژه احداث مجموعه ورزشی آزادگان، خانه بازیافت، مجتمع فرهنگی مذهبی امام هادی (ع) و مدیریت پسماند نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی اجرایی در این منطقه خواهند بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار