فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یك محموله مواد مخدر خبر داد و گفت: از این محموله 106 كیلو تریاك كه در زیر بار اسفنج آهن جاسازی شده بود كشف شد.

محموله 106 كيلويي ترياك به مقصد نرسيدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان با انجام كار فنی و اطلاعاتی از حمل و جاسازی یك محموله مواد مخدر از شرق به غرب كشور مطلع شدند.

سردار صالحی افزود::طی تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان مشخص شد این محموله بوسیله یك دستگاه كامیون 18 چرخ از نوع دانگ فنگ در اتوبان "زنجان –قزوین" در حركت است.

فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: درپی این اطلاع پنج تیم عملیاتی سازماندهی و در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر شدند.

این مقام انتظامی تاكید كرد: تیم عملیاتی مستقر در اتوبان "زنجان- قزوین " موفق شد،این خودرو را با بار اسفنج آهن متوقف كند.

سردار صالحی تصریح كرد: با توجه به سنگینی محموله و جاسازی مواد مخدر،خودرو به پلیس مواد مخدر زنجان منتقل كه در بازرسی از آن طی دو مرحله 106 كیلو تریاك كه به طرز ماهرانه ای در زیر بار اسفنج آهن جاسازی شده بود كشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینكه راننده و سر نشین آن به نام های " ك – ع " و " ب – ر " به اتهام حمل و قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند خاطر نشان كرد : متاسفانه عدم آگاهی از تبعات سوء مواد مخدر و ازسویی تبلیغات سوداگران موادمخدر در راستای مثبت نشان دادن مصرف مواد مخدر باعث گرایش برخی افراد به این بلای خانمانسوز شده است.

وی افزود: لذا ضروری است همه در این زمینه احساس مسئولیت كرده و در جهت ریشه كن كردن آن تلاش كنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: محموله ، تریاک ، مقصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.