شهردار سنندج از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای استقبال از سال تحصیلی جدید در سنندج خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛کامیاب شادمان در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در سنندج گفت: برنامه ریزی لازم و تمهیدات ویژه توسط سازمان ها و مناطق تابعه این شهرداری با هدف خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان صورت گرفته است.

وی افزود: ساماندهی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس با رنگ آمیزی دوجزیی، ساماندهی بیش از 170 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی مدارس، نصب و شستشوی تابلو و علائم رانندگی و خط کشی معابر توسط معاونت حمل و ترافیک شهرداری از جمله مهم ترین فعالیت های صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس است.

شهردار سنندج بیان کرد: چندین خودرو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با هدف جلوگیری از حوادث در چندین نقطه از سطح شهر در روز اول مهر مستقر خواهند شد.

شادمان با بیان اینکه در روز اول مهر در بسیاری از خیابان ها بخصوص خیابان های هسته مرکزی شاهد ترافیک شدید هستیم افزود: جهت نظارت بیشتر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی بازرسان سازمان های تاکسی رانی و اتوبوس رانی در این خیابان ها مستقر هستند.

وی درپایان گفت: هفته آینده مدیران مناطق و نواحی منفصل از مدارس سطح شهر بازدید خواهند نمود و در صورت داشتن مشکلات نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.