مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان از افزایش 40 درصدی حمل و نقل عمومی در آستانه فرا رسیدن ماه مهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مجتبی ولی پناه گفت: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده ناوگان سازمان اتوبوسرانی کاشان برای استقبال از ماه مهر و افزایش سفرهای درون شهری با اتوبوس در ابتدای بازگشایی مدارس از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: تمامی واحدهای سازمان تمهیدات لازم از قبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت ناوبران، تجهیز مراکز فروش و شارژ بلیط کارت، آماده سازی ناوگان اتوبوس و برگزاری کمیته‌های برنامه‌ریزی را در نظر گرفته و با تمام توان آماده تسهیل در سرویس دهی به شهروندان است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان، با اشاره به اجرای طرح پیش کرایه در تابستان امسال در خطوط سازمان اتوبوسرانی اظهار داشت: بدلیل ازدحام جمعیت، تعجیل مسافران در پیاده شدن از اتوبوس و جلوگیری از ضایع شدن حقوق شهروندان و کاهش مدت زمان معطلی در ایستگاه‌های اتوبوس باید بلیط کارت خود را هنگام سوار شدن به اتوبوس استفاده کنند.

وی، از تعریف 14 مسیر و خط شهری برای ناوگان اتوبوسرانی و تعبیه بیش از 500 ایستگاه اتوبوس در سطح شهر خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی کاشان از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا ساعت 21:30 دقیقه شب آماده خدمت رسانی به شهروندان است.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.