مهدی محرابی:

هیچ تبعیضی بین بازیگری و تهیه‌کنندگی قائل نمی‌شوم

«مردگان بی‌کفن و دفن» تجربه خوبی در بازیگری و تهیه‌کنندگی بود و هیچ تبعیضی برای ادامه فعالیتم قائل نیستم.

مهدی محرابی تهیه‌کننده و بازیگر نمایش «مردگان بی‌کفن و دفن» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون این اثر گفت: علاقه بسیاری به تئاتر داشتم و همیشه دوست داشتم در فرصتی آن را تجربه کرده و یاد بگیرم. از آن جایی که با منوچهر هادی در کارهای سینمایی و تلویزیونی آشنایی داشتم، به پیشنهاد ایشان، فرصت را غنیمت شمردم و به تهیه‌کنندگی و بازی در این نمایش پرداختم.

وی در خصوص ادامه فعالیت خود در این عرصه بیان کرد: قطعاً ادامه خواهم داد چه با آقای هادی و چه با کارگردان‌های دیگر تا بیشتر بیاموزم و یاد بگیرم.

محرابی درباره ادامه مسیر در بازیگری و تهیه‌کنندگی اظهار داشت: ادامه مسیرم در این عرصه بستگی به موقعیت و شرایطی دارد که پیش می‌آید و هیچ تبعیضی بین آن‌ها قائل نمی‌شوم.

وی در رابطه با بازی خود در «مردگان بی‌کفن و دفن» عنوان کرد: نقش را قرار بود یکی از دوستان بازی کند اما به خاطر مشکلاتی که برایش به وجود آمد و فرصتی هم تا اجرا نمانده بود و به پیشنهاد خود آقای هادی من هم به عنوان بازیگر به این گروه پیوستم و به ایفای نقش در تمرین‌های فشرده پرداختم.

تهیه‌کننده این نمایش درباره نقش خود گفت: «پلن» در دوران کودکی‌‌اش دچار مشکلات زیادی شده که باعث خالی کردن عقده‌هایش بر سر دیگران می شود.

وی در راستای همکاری با کارگردان این نمایش عنوان کرد: آن قدر برایم این همکاری لذت‌بخش بوده که چندمین فعالیتم با ایشان است و دوست دارم که این همکاری ادامه داشته باشد، چون خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته‌ام و تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌ام.

محرابی با بیان این که هیچ حمایتی از سوی مسئولان برای تئائر صورت نمی‌گیرد، مطرح کرد: تئاتر جزء فرهنگ هر کشوری است که خیلی بیشتر از این‌ها باید حمایت شود و اهمیت بیشتری به آن بدهند که هدف من آموختن در این عرصه بوده که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

گفتنی است؛ نمایش «مردگان بی‌کفن و دفن» به کارگردانی منوچهر هادی در فرهنگسرای نیاوران شهریور و مهر ساعت 18:00 روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به تهیه‌کننده: مهدی محرابی، بازیگران: کاظم بلوچی، سینا زارانی، علی شادمان، ایمان صفا، مجتبی طهمورث، آرش مجیدی، مهدی محرابی، یکتا ناصر، رسول نجفیان و سیروس همتی اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار