عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: بزرگترین معضل اتباع خارجی اشتغال است و باید این موضوع مورد حل و فصل قرار گیرد تا شاهد این رفتارها در سر چهار راه‌ها نباشیم.

اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز معضل بزرگی را به وجود آورده استبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به صحنه ناهنجاری که توسط اتباع بیگانه در سر چهارراه‌ها به وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: متأسفانه در تهران و ام‌القرای اسلامی شاهد صحنه‌های بسیار ناهنجاری هستیم که بیشتر آن‌ها از سوی اتباع بیگانه در سر تقاطع‌ها، چهارراه‌ها ایجاد می‌شود.

سرخو ادامه داد: دستگاه‌هایی که متولی هستند در این مسئله ورود کنند و احساس مسئولیت داشته باشند،و شهرداری،‌ نیروی انتظامی باید به این مسئله ورود کنند تا از میزان شدت این آسیب‌ها کاسته شود.

وی در ادامه گفت: متاسفانه این گونه ناهنجاری‌ها و عدم رسیدگی به آن‌ها موجب شده باندهای مافیایی به وجود بیاید از این رو از مسئولان امر درخواست دارم تا کودکانی که ملعبه آن‌ها در سر چهارراه‌ها شدند، نباشیم.

سرخو با بیان این که سال‌ها معاون اجتماعی وزارت کار بودم ، تصریح کرد: بزرگ‌ترین معضل این اتباع اشتغال آن‌ها است که تخلفات بسیاری را رقم می‌زند که باید دستگاه‌ های انتظامی به این موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار