یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با برگزاری رژه، توان دفاعی و نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یگان‌های نمونه نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، انتظامی و مرزبانی هم‌زمان با سراسر کشور و در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بلوار آزادگان سنندج، از مقابل کلام‌الله مجید و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه رژه رفتند.

رژه یگان‌های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان از دیگر برنامه‌هایی بود که صبح امروز در سنندج در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم افتخارآمیز، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در کردستان، با گام‌های استوار خود در این رژه بار دیگر لرزه به جان بدخواهان این سرزمین انداختند و با صلابت خود به مردم منطقه امید، امنیت و آرامش بخشیدند.

ادای احترام مسئولان کشوری و لشکری استان، نمایش هنرهای رزمی، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و فرمانده سپاه بیت‌المقدس و نیز رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح و نمایش توانمندی‌ها در زمینه تجهیزات و ادوات نظامی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.