با اجرای طرح جمع آوری معتادان متحجر كارتن خواب از ابتدای امسال تاكنون بیش از هزار معتاد متجر كارتن خواب از حاشیه شهر مشهد جمع آوری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جانشین و دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری با اجرای طرح جمع آوری معتادان متحجر كارتن خواب كه در كه در جلسه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصویب شد تاكنون بیش از هزار معتاد متحجر كارتن خواب از حاشیه شهر مشهد جمع آوری و به مراكز ترك اعتیاد معرفی شده اند.

جمع آوری بیش از هزار معتاد كارتن خواب از حاشیه شهر مشهد+تصاویر

سرهنگ صادقی افزود: این طرح در منطقه اسماعیل آباد با همكاری نیروهای مردمی بسیج،سپاه،نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 2 مشهد اجراشد كه بعد از تلاش 3 ساعته ماموران غریب به دویست نفر معتاد متحجر كارتن خواب از این منطقه دستگیرجمع آوری شدند.

وی گفت: از میان معتادان جمع اوری شده 50 نفر آنها خانم ها بودند كه توسط كلانتری بانوان بعد از بازرسی های اولیه آنها هم به مراكز ترك اعتیاد معرفی میشوند و این زنان تحت درمان قرار میگیرند.

جمع آوری بیش از هزار معتاد كارتن خواب از حاشیه شهر مشهد+تصاویر

جانشین و دبیر ستاد شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینكه این افراد به صورت سه ماه تحت درمان جدی قرار میگیرند افزود: برای هر فرد به طور متوسط پانزده میلیون رالا هزینه درمان میشود و در مواردی هم در شغل های مختلف این افراد بعد از درمان به كار گمارده می شوند وبرای بعضی از افراد كه تخصص داشته باشند وام خود اشتغالی پرداخت می شود.

جمع آوری بیش از هزار معتاد كارتن خواب از حاشیه شهر مشهد+تصاویر

سرهنگ صادقی گفت :این طرح به طور جدی تا پایان امسال اجرا می شود و دیگر نقاط حاشیه شهر مشهد را هم پوشش خواهد داد.

وی هدف از پاكسازی معتادان متحجر کارتن خواب را ازحاشیه شهر مشهد درمان آنها اعلام کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.