یعقوبی تكواندوكار مازندرانی در مسابقات گرندپریکس تركيه مدال برنز را به گردن آویخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: ابوالفضل يعقوبي تکواندوکار مازندراني وزن 68- کیلوگرم کشورمان در روز پایانی مسابقات گرندپریکس مدال برنز این رقابتها را به گردن آویخت.

فيض الله نفجم با اشاره به كسب مدال برنز يعقوبي در اين مسابقات تصريح كرد: در آخرین روز از مسابقات گرندپریکس ترکیه، که با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در حال برگزاری است، ابوالفضل یعقوبی با 3 پیروزی و قبول شکست در مرحله نیمه نهایی، مدال برنز را بدست آورد.

وي بيان داشت: تکواندوکار شایسته کشورمان، برای کسب این مدال ارزشمند، ابتدا 8 بر 2 از سد "ماکسیم پوتوین" کانادایی را شكست داد.

رئيس هيئت تكواندو مازندران بيان داشت: سپس مقابل "مارتین استامپر" انگلیسی با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها مقابل "ایخان" از آذربایجان پس از تساوی 2-2 در سه راند مبارزه، در راند طلایی به برتری رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

نفجم گفت: یعقوبی در این مرحله مقابل "سائول گوتیرز" مکزیکی شکست خورد و بر سکوی سوم وزن 68- کیلوگرم ایستاد.

وي با بيان اينكه این دومین مدال برنز یعقوبی در مسابقات گرندپریکس است، افزود: ابوالفضل يعقوبي تكواندوكار شايسته كشورمان با این مدال 14.4 امتیاز را به سبد اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن دوم اضافه کرد.

 

انتهای پیام/ی


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.