استاندار همدان گفت: وحدت و همدلی ملت ایران نتیجه پیروزی کشور در دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد ناصر نیکبخت در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح افزود: پیروزی در جبهه های جنگ نتیجه همدلی و وحدت بود وهمه متحد، همپیمان و هم کلام برای دفاع از دین، آرمان و سرزمین شان جهادگونه ایستادند.

وی افزود: با نگاهی به اتحاد ملت ایران در جنگ هشت ساله بیشتر می توان معنی پیام رهبری فرزانه انقلاب را درک کرد چراکه این پیام در جنگ هشت ساله آزموده شد و نتیجه مثبتی برای ایران به همراه داشت.

استاندار همدان اظهار کرد: نیروهای سپاه، ارتش و بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، وطن و ناموس عزت‌مندانه عمل کردند و درس خوبی به دشمنان دادند.

وی با اشاره به اینکه جنگ در زمانی آغاز شد که تجهیزات مناسبی در اختیار نیروهای مسلح نبود و همچنین ارتش منسجمی در کشور وجود نداشت گفت: همه مردم متحد بودند و از کشور و انقلاب دفاع‌ جانانه‌ای کردند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن زمان خوبی را برای جنگ انتخاب کرده بود، گفت: با شروع جنگ تحمیلی همه مردم ،سپاه و ارتش به جبهه‌ها اعزام شدند و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به پیروزی در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته‌ای گفت: پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نیز نتیجه هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت ایران اسلامی به دست آمد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.