معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بر تکمیل کتابخانه های نیمه تمام استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ محمدابراهیم الهی تبار در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید استان همدان با بیان اینکه باید تکلیف دستگاه ها در راستای توسعه کتابخوانی مشخص شود، گفت: دستگاه ها و نهادهایی همچون دانشگاه ها و آموزش و پرورش می توانند در تربیت افراد کتابخوان اثر گذا باشند.

وی ادامه داد:اگر بتوانیم از سنین کمتر در آموزش و پرورش اقدام به تربیت کتابخوان کنیم وضعیت بهتری در خصوص رشد کتابخوانی خواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا و جانبازان ما سرمایه انقلاب اسلامی هستند که امروز هم از برکت جان فشانی آنها بهره مند می شویم.

الهی تبار با بیان اینکه باید برنامه عملیاتی کتاب و کتابخوانی با استفاده از مجموع عوامل و دستگاه های استان تدوین شود، گفت: این برنامه برای اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان ارسال شود تا در جلسات بعدی انجمن به تصویب برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان تا چند روز آینده فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می کند، گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی از این فرصت استفاده و اعتباراتی را برای تکمیل طرح های نیمه تمام جذب کند.

وی با بیان اینکه اداره کل کتابخانه ها باید پروژه های نیمه تمام را تحویل بگیرد، یادآور شد: تمامی این پروژه ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آن باید با فرمانداری ها هماهنگی به عمل آید.

محمد ابراهیم الهی تبار تأکید کرد: تا پایان امسال باید این طرح های نیمه تمام تکمیل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه می توان پروژه های جدید را به بنیاد مسکن و شهرسازی واگذار کرد، اظهار داشت: بنیاد مسکن به خوبی می تواند این طرح ها را تکمیل کند و به بهره برداری برساند.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.