اردبیل؛

فعالیت 80 فیلمساز حرفه ای در اردبیل

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: حداقل ۸۰ فیلمساز حرفه ای از استان داریم که در سطح کشور فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میردولت موسوی با تاکید به اینکه از سال ۶۴ انجمن سینمای جوان استان تاکنون دو هزار و ۵۰۰ نفر عضو فعال داشته است، تصریح کرد: اغلب اعضای این انجمن در حوزه سمعی بصری ادارات مشغول به فعالیت هستند و یا آنتن صدا و سیما را بر روی دوش خود دارند.

وی با تاکید به ایتکه در حوزه تهیه کنندگی، فیلمسازی و بازیگری حرفه ای چهره های شاخصی از این استان برخواسته اند، گفت: حداقل ۸۰ فیلمساز حرفه ای از استان داریم که در سطح کشور فعالیت دارند.

موسوی به کسب جوایز زرین متعدد در عرصه بین المللی توسط این هنرمندان اشاره کرد و افزود: از جمله اینکه اخیرا دومین جایزه جشنواره فیلم نامه نویسی کاسپین با حضور کشورهای حاشیه دریای کاسپین به «مریم صبوری» فیلم نامه نویس جوان ما اختصاص یافت.

وی کسب ۱۲ جایزه ملی و بین المللی از ابتدای سال توسط هنرمندان استان را یادآور شد و تصریح کرد: علاوه بر این ۱۸ مورد حضور فیلم ها در رقابت های کشورهای آمریکایی و اروپایی را شاهد بودیم و از جمله اینکه فیلم هنرمند «بهزاد مولود» در نیویورک اکران می شود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان به ضرورت حمایت از هنرمندان تاکید کرد و افزود: میزان حمایت ها در کیفیت و کمیت تولیدات تعیین کننده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.