رییس جدید شورای اسلامی شهر کرمان گفت: سعی می کنیم به کمک مسئولان پروژه‌هایی که در حال اجرا در کرمان است را تا پایان امسال حداقل به بالای 50 درصد پیش‌رفت برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ، علی‌اکبر مشرفی ،گفت: در دو سال گذشته، پروژه‌های جدید بسیار خوبی نیز آغاز شده است؛ بنابراین، شورای اسلامی شهر کرمان در دو سال گذشته موفق عمل کرده است.

مشرفی افزود: با توجه به بیماری آقای مؤیدی و این‌که وی کاندیدای ریاست شورا نشدند، من به خودم اجازه دادم برای ریاست شورا نامزد شوم و با بزرگواری هم‌کاران عزیز، یک‌سال به‌عنوان رییس شورا در خدمت‌شان هستم.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در خصوص انتخاب شهردار نیز در اسرع وقت با سایر اعضای شورا هم‌فکری می‌شود و سعی می‌کنیم از بین نامزدهایی که اکنون مطرح هستد و افراد دیگری که احتمالاً نامزد می‌شوند، شهردار مناسبی برای کرمان انتخاب کنیم.

مشرفی در پاسخ به این سوال که آیا شهردار کرمان از بدنه‌ی شورا و یا شهرداری خواهد بود، بیان کرد: در حال حاضر، از بدنه‌ی شورا فرد خاصی مطرح نیست؛ بنابراین، شهردار آینده‌ی کرمان از بدنه‌ی شورا نمی‌تواند باشد، اما از بدنه‌ی شهرداری کاندیداهایی وجود دارند که رزومه‌ی آن‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تلاش ، شهر ، پیشرفت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.