محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون از علاقه‌مندی خود به بازیگری در نقش‌های منفی گفت.

محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص معیار انتخاب نقش‌های خود اظهار داشت: هیچ وقت دوست نداشتم در نقش‌های کلیشه‌ای حضور داشته باشم اما به طور معمول این اتفاق می‌افتد و نقش‌های نزدیک به هم به من پیشنهاد می‌شود. خیلی تمایل داشتم در نقش‌های منفی حضور داشته باشم و این اتفاق رخ داد اما حضورم در این نقش پذیرفته نشد.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» در مورد راز ماندگاری هنرمندان عنوان کرد: تحمل، صبر، متواضع و مردمی بدون از رازهای ماندگاری یک هنرمند است و اگر هنرمند تحصیلات آکادمیک نیز داشته باشد به تحقق این امر کمک خواهد کرد.

وی در خصوص موفقیت جوانان در عرصه بازیگری بیان کرد: جوانانی که در این حیطه فعالیت می‌کنند اگر ماندگار شدند یعنی موفق هستند اما متأسفانه در این سال‌ها شاهد حضور کسانی در این عرصه بوده‌ایم که می‌آیند و جولان می‌دهند اما خیلی زود هم غیبشان می‌زند، و این یعنی برخی جوانان ما در این عرصه موفق نبوده‌اند.

مقامی در مورد فعالیت‌های اخیر هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول بازیگری در مجموعه «معمای شاه» در نقش «مهدی عراقی» هستم. من پیش از این تجربه همکاری با ورزی را نداشتم و زمانی که پیشنهاد بازیگری در این نقش به من داده شد با شناخت نسبی که از «مهدی عراقی» داشتم و مطالعه بیشتر پذیرفتم.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: حضور در این عرصه به صبر و تحمل زیادی نیاز دارد، چون این هنر کار بسیار سختی است که باید عاشق این کار بود. اگر کسی قصد ماندگاری در این حیطه را دارد باید سختی‌ها را هم تحمل کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.