تقی پور سرمربی صنعت جوان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرپرست تیم فوتبال صنعت جوان ساری گفت: برای برگزاری اردوی آمادگی یك هفته ای در حال حاضر تیم صنعت جوان ساری در تهران به سر می برد.

رضا بحرگرد با اشاره به برگزاری اردوی یك هفته ای تیمش در تهران گفت: ضمن برگزاری اردوی آمادگی تیم صنعت جوان تدارك 2 بازی دوستانه را با تیم های خوب تهرانی در دستور كار داریم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت جوان ساری درباره تغییرات در كادرفنی تیمش افزود: پس از اینكه بنا به دلایلی رضا تقوی با تیم قطع همكاری كرد، با تصمیم اعضای كمیته فنی ابراهیم تقی پور به عنوان سرمربی صنعت جوان ساری انتخاب شد.

سخنگوی باشگاه صنعت جوان ساری گفت: یکی از اولویت های سیاست باشگاه در فصل جدید اخلاق محوری و نیز صداقت با اعضای این تیم که شامل مربیان و بازیکنان می باشد.

بحرگرد نیكو با بیان اینكه تقی پور برای كمك و خدمت به فوتبال ساری قبول مسئولیت كرد، یادآور شد: كسانی كه قصد حاشیه و برهم زدن نظم تیمی صنعت را دارند، باید درحد و اندازه تقی پور باشند.

وی با اشاره به حق ساری داشتن تیم لیگ دسته دومی فوتبال كشور نیست، گفت: با دست در دست هم و با همدلی یكدیگر این تیم را به دسته یك و سپس به لیگ برتر برسانیم، چرا که مازندران سال ها در حسرت لیگ برتر فوتبال نشسته است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت جوان ساری ضمن هشدار به دلالان و حاشیه سازان به تیم فوتبال صنعت ساری افزود: از آنجایی که مدیران تیم با پیچ و خم های فوتبال روز در استان و کشور آشنا هستند با افرادی که قصد اختلاف و سوء استفاده از باشگاه را داشته باشند از طریق قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.